O firmie

Historia

Firma Polsystem została założona w 1993 roku. Wówczas głównym profilem działalności była dystrybucja, sprzedaż i serwis sprzętu biurowego.

Jeszcze w tym samym roku działalność Polsystemu została poszerzona o druk i personalizację kart plastikowych oraz sprzedaż i instalację systemów rejestracji czasu pracy. Rok później zakończono prace nad pierwszą wersją autorskiego systemu rejestracji i rozliczania czasu pracy. W ciągu kolejnych lat system był systematycznie rozbudowywany i udoskonalany. Obecnie w ofercie dostępna jest już trzecia generacja systemu RCP.

Prowadzone równolegle działania nad konstrukcją urządzeń zaowocowały pojawieniem się w 2000 roku własnych urządzeń: kontrolerów i terminali, które dziś stanowią stały składnik kompleksowej oferty firmy.

Urządzenia oraz oprogramowanie są stale rozwijane i modyfikowane, aby jak najlepiej sprostać wymaganiom i potrzebom naszych klientów.

Planując ekspansję na rynki europejskie, zmieniliśmy naszą formę prawną działalności gospodarczej na spółkę komandytowo-akcyjną, tak aby lepiej sprostać oczekiwaniom naszych Klientów i inwestorów.

Informacje o plikach „Cookie”
Ta strona używa plików Cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcji przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce zapoznając się z Polityką Plików Cookies.